Wednesday, April 20, 2011

exam...

fuh..fuh....(meniup sawang)..dah berswabg blog aku ni..rupenya dah lama aku xupdate blog ni..almaklum r..bz..mz ape korang tanya???bz main game...hahahaha...mgu ni study week..tp xmcm study week pun...kelas ade lagi...biasanya kelas2 last adelah kelas terpenting..ye la..time tu lecturer nak bgi tips hint segala bagai kan..aku jenis mcm tu r..awal kelas xpg..tp last kelas,terhegeh2 nak pg...hahaha..kata student cemerlang(sambil buat tgn ke dada,mata pandang ke atas)hahahha

skrang ni aku ngah SALIN assignment yg perlu dihantar untuk memperbaiki markah test...hahah..ye,memperbaiki yea..rupe2nya kerja menyalin adalah lebih susah dan payah dari membuat latihan sendiri..tp xpe..xkkisah pun...hehehe..thanks to lecturer cuz bnyak membantu dlm sistem permarkahan...hehehe..isnin mgu depan dah start paper aku..tp otak zero...baru pas format...kata busy kan???hahaha...bye..

No comments:

Post a Comment